🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق

(ثبت: 265913) آذر 6, 1402 

.
گرچه این دنیایِ فانی بی‌وفاست
گرچه رسمش غیرِ تنهایی نخواست

رود باید بود و از متنش گذشت
این گذر، میراث سبز لحظه‌هاست

مهربانی کن! بخند و شاد باش!
بی‌خیالی، چاره‌ی هرروز ماست!

زندگی، دریاست! ما، در کشتی‌اش
عشق، تنها عشق! آری ناخداست!

عشق ما را می‌برد با خود به نور
عشق، پایان خوشِ این ماجراست…

 

«سیامک عشقعلی»

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 6, 1402

    عشق ما را می‌برد با خود به نور
    عشق، پایان خوشِ این ماجراست

    سلام‌و‌درو‌د

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏🌱

  2. احسنت جناب عشقعلی ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید .
    عشق نفس ِ زندگی است
    🙏💐🌿🍃🙏💐🌿🍃

  3. مهدی سیدحسینی

    آذر 7, 1402

    درود بر شما
    ماندگار باشید 🌹🌹

  4. مهدی سیدحسینی

    آذر 7, 1402

    درود بر شما
    ماندگار باشید 🌹🌹

  5. سجاد پورخدایار

    آذر 11, 1402

    قشنگ و روان بود👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا