🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آئینه در آئینه

(ثبت: 4583) مرداد 17, 1396 

          آتش بزن  در من  بسوزان  باورم را

          بشکن  به محراب ِ قسمهایت پرم را

          تا اوج ِشب تکرار  ِظلمت را صدا کن

          بر هم بزن حس  ِشکفتن در سرم را

          تو با منی  من  مثل  ِ کوهی   استوارم

          بادی  نلرزاند  چو   بیدی   پیکرم  را

          من  با حضورت  می زنم  از نو  جوانه

          پُر  می کنم   از  شادمانی  ساغرم  را

          با  تو  بهاران  می شکوفد  در  خزانم

          سر می زند  شوق  ِنیایش  سنگرم را

          با عشق  ِتو  عالم  به آهی  می ستانم

          کن  شعله ور  از  اشتیاقی  دفترم  را

          امشب طلا چشم انتظار ِیک نگاهست

          آیئنه   در  آئینه   بسته    بسترم  را

طلعت خیاط پیشه (طلای کرمانی)

نظرها 19 
  1. علیرضا حکیم

    مرداد 18, 1396

    درود بانو صبح را با خواندن غزل زیبای شما خواندم حس خوب و امیدواری در شعرتان موج می زند

    این مصراع را من اینگونه خواندم، هرچند عیبی نبود

    "تا با منی من مثل کوهی استوارم"

    زنده باشی به مهر

  2. جواد مهدی پور

    مرداد 18, 1396

    سلام و عرض ادب محضر استاد گرانقدرم

    بانو خیاط پیشه ی گرامی

    از شعر بسیار زیبایتان بهره ممند شدم

    درود ها

    زنده باشید

  3. مهران اسدپور

    مرداد 18, 1396

    درود و دستمریزاد بانو خیاط پیشه گرامی ؛

    غزل باشکوهیست …

    مستفید شدم …

    توفیقتان افزون باد .

  4. طارق خراسانی

    مرداد 18, 1396

     سلام و درود بر ملکه شعر پاک

    غزلی فاخر و نغز و دلنواز سروده اید

     دلمریزاد

    در پناه خدا

  5. مرداد 18, 1396

    درود و مرحبا 

  6. فاطمه اکرمی

    مرداد 20, 1396

    سلام و درودهاهمیشه زیبا بانو جانم ماندگارباشید

  7. فاطمه اکرمی

    مرداد 20, 1396

    سلام و درودهاهمیشه زیبا بانو جانم ماندگارباشید

  8. درودتان باد

    • طلعت خیاط پیشه

      مرداد 22, 1396

      جناب انصاری ارجمند سپاسگزار مهرتان هستم

  9. مهدی صادقی مود

    مرداد 21, 1396

    سلام سرکار خانم خیاط پیشه

    زیبا بود

    لذت بردم

    • طلعت خیاط پیشه

      مرداد 22, 1396

      جناب صادقی  ارجمند

      سپاسگزار حضور گرمتان هستم

  10. سیدعلی مجیدی

    مرداد 24, 1396

    درود فراوان بر بانوی شیرین سخن و استاد بزرگوار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا