🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آخ تن

(ثبت: 260394) خرداد 12, 1402 

 

نیست #امید و رمق
خسته ام از تاختن
حاصل #تدبیر من
شد سپر انداختن

خاک نشینم دگر
چاره ندارم مگر
پرچم تسلیم را
تا فلک افراختن

کام دل از گلرخان
هرکه دمی بُرد ، بُرد
حاصل عمرم نشد
هیچ مگر باختن

خانه ی یغما شده
را چه به قفل و کلید
چاره ی ویرانه دل
نیست مگر ساختن

#وعده فراموش شد
در گذر سال ها
زین پس ازآن میتوان
خاطره پرداختن

روح و دل و جان و تن ،
با نفَسم میروند
آخ دل و روح و جان ،
آخ نفس آخ تن

 

مهدی شریفی زاده