🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آذر آغوش تو

(ثبت: 2851) آذر 2, 1395 
آذر آغوش تو

آذر پاییز من

در آذر آغوش تو

لمس برف نم نم و آن بوسه ی خاموش تو

واژه ی تبدار عشق

در گرمی تن پوش تو…

مه ناز نصیرپور

پ.ن : گلواژه ی فریبا

پرکن سکوت شب را

از حرفهای زیبا

اول آذر نود و پنج