🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرزو

(ثبت: 230991) شهریور 5, 1399 
آرزو

 

آنگاه که تنم را کفنی ست
بعدِ وداعِ بوسه های او، بسپاریدم به خاک…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 5, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. مینا یارعلی زاده

    شهریور 6, 1399

    درود و مهر جناب نعمت پور عزیز
    بسیار سوزناک و تامل برانگیز
    زنده باشید و همیشه به عشق قلم بزنید
    🌹🌹🌹

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 10, 1399

      درود بر شما
      خوشحالم از حضورتون
      و ممنون به خاطر نگاه مهربونتون
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا