🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرزو

(ثبت: 210264) خرداد 6, 1398 

آرزویم این است،بافراغ بال
بسرایم شعری پرشوروحال
بااین همه مشغله واوضاع زندگی
به گمانم هست رویایی بس محال
فاضله هاشمی”غزل”

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. زیبا وکوتاه آفرین وبسیار بجا .درود ومانا باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا