🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرزو ..

(ثبت: 4782) شهریور 23, 1396 

بسمه تعالی

بخواهی یا نخواهی  مرگ   تنها می برد ما را

از این گردونه ی مرموز دنیـــا  می برد ما را

نکن تکلیف همرامی به مـــــــــا   ای باد سرگردان

که دست از جان خود شستن  به صحرا می برد ما را

نکن خود را اسیر ” آرزو ” در زندگی  ای دل

که از امروز بی حاصل   به فــردا می برد ما را

نگو یک قطره  در ابریم  و  رود بی سر انجامیم

که رود از قطره  بر خیزد   به دریا می برد ما را

خدا  آن چشم آهو  را  ز چشم بـد  نگه دارد

که در هر گردشی   چشم تماشا می برد ما را

نپرسیدیم ما هرگز  که با خود  کاروان سالار

از این ویرانسرا  تا شهر  آیــــا می برد ما را ؟

نشسته روی قایق در کنار ساحل عمــــریم

که روزی موج می آید از اینجا می برد ما را