🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آزادی

(ثبت: 231127) شهریور 9, 1399 
آزادی

 

نگاه ما بوسه می خواست!
زیر دامنِ شلوغِ این آسمان
ایستاده در کوچه ای رو به طلوع آرزوها…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. فریبا نوری

    شهریور 9, 1399

    سلام جناب نعمت پور گرامی
    عرض تسلیت عاشورای حسینی
    شعرتان زیباست فقط من با ترکیب دامن شلوغ ارتباط برقرار نکردم
    دامن پرگل
    دامن چند رنگ
    و ترکیباتی از این قبیل به نظرم می توانست تصویر بهتری در ذهن خواننده ایجاد کند که هم از دحام و تراکم مورد نظر شاعر را در بر داشته باشد و هم تناسب صفت با موصوفش و نیز با واژه آرزوها بیشتر باشد و البته این نظر و دیدگاه شخصی بنده من است
    🌹🌹🌹🌹

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 10, 1399

      درودها بانو نوری
      ممنونم که شاعرانه به تماشا نشسته اید و خواندید و نظر دادید
      سطر دوم
      در خانه در شهر در آسمان آزادی نداشتن
      و در کل
      تجسم دو شخص در کوچه ای برای بوسیدن و آزادی که هست، اما نیست
      و در پی آن ای کاش ها و آرزوها می آید

      🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  2. ...

    شهریور 18, 1399

    🌺🌺🌺🌺🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا