🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آغوش

(ثبت: 229113) تیر 20, 1399 
آغوش

 

عشق یعنی ماهی به آب
مدام در آغوش می گیرد، آب

محمدرضانعمت پور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. 🌹🌷🌺👏

  2. بیژن شیخ زاده

    تیر 22, 1399

    درود محمد رضا عزیز
    از دیدنت شاد شدم.
    در پناه یزدان

    • درود بر شما
      ممنونم از حضور آبی و آفتابی تان
      سپاسگزارم که می خوانید
      بنده نیز خوشحالم از دیدنتان
      شادزی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا