🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آغوش

(ثبت: 233613) آبان 28, 1399 
آغوش

 

و شاید جهانی باشد
من خواب باشم و
میان لب هایت، اندوهی نداشته باشم…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 28, 1399

    الهی که هیچ وقت غم و اندوه نداشته باشی

    عالی ست

    درود بر شما جناب نعمت پور گرامی

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐

    • محمدرضا نعمت پور

      آبان 28, 1399

      درود بر شما
      میهمان مهربون شعرهای من !
      خوش اومدی و مثل همیشه خوشحالم کردی
      در پناه حق

  2. امیر جلالی

    آبان 28, 1399

    و شاید جهانی باشد
    من خواب باشم
    این بخش از اثر شما به تمامی جدای پیام اثر شما بود ( البته به نظر بنده حقیر )
    فلسفه ای که در پشت این قطعه از اثر شما نشسته است جای بحث دارد و بی نهایت ارزشمند و جان دار است.
    بهره بردم و درود بر شما

    • محمدرضا نعمت پور

      آبان 28, 1399

      درود بر شما
      خوشحالم از حضور نازنینت
      و خوشحالم که بر دلت نشست
      زیبا تحلیل و تفسیر می کنید
      در پناه حق

  3. مازیار نژادیان

    آبان 28, 1399

    درودها

    کوتاهی زیبا را میهمان قلم شما بودم

    در لطافت و غم

    باشید و بسرایید هماره به مهر

    💐💐💐💐💐💐💐

    • محمدرضا نعمت پور

      آبان 29, 1399

      درود بر شما
      سپاس بیکران بابت حضور وتوجهتون
      لحظه هایتان پر از نور و سرور
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا