🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آغوش

(ثبت: 246541) فروردین 8, 1401 
آغوش

 

همچو پیراهنی روی بند
انتظار می‌کشم تو را
در آغوشم…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فریبا نوری

    فروردین 8, 1401

    درود جناب نعمت پور گرامی 🌷🍃🌷

    • محمدرضا نعمت پور

      فروردین 8, 1401

      درود بر شما
      حضورسبزتان بسیار ارزشمندست
      سپاس برای بودنتان
      در پناه حق
      🌹🌹

  2. خشایار حسامی

    فروردین 8, 1401

    🌺🍃🌺

  3. امیر جلالی

    فروردین 9, 1401

    نگاه جستجو گر و تصویر ساز شما قابل تحسین است.
    درود بر شما

    • محمدرضا نعمت پور

      فروردین 9, 1401

      درود بر شما
      کلام گرمتون انرژی خوبی بهم داد
      لحظه های نابی رو براتون آرزو می کنم
      در پناه حق

  4. اردیبهشت 10, 1401

    👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا