🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آل

(ثبت: 259088) اردیبهشت 10, 1402 
آل

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حوصلہ ریختــہ شڪ در دهنِ فــاصلگے

قـــابلہ مرده پـےِ نفـــــرتِ از حــاملگے

ســرِ زا با خبـــرِ بختڪِ غــــم بـے گلگے

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دخترِ عشق حسابـے بدنش یخ زده است!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے.هند
ــــــــــــــــــــــ