🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آلما ماتر (۲)

(ثبت: 257656) فروردین 4, 1402 
آلما ماتر (۲)

 

ترانه
خلاصه‌نامِ خاصِ مادرانی‌ست
که از مَهدِ فرزند
إلَى اللَّحدِ خود
می‌خوانند لالایی!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ