🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آماده باش

(ثبت: 214664) شهریور 18, 1398 

گه گاهی در ذهنم
واژه ها
خیال رقصاندن دارند
میرقصانمشان روی کاغذ
توی افکارم
واژه ها به خط شدند
همه سر جایشان
جُم نمی خورند
لحظاتی دیگر
رژه ی دوستت دارم
شروع میشود…!

#محمدرضا_نعمت_پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مینا یارعلی زاده

    شهریور 18, 1398

    درود هم زادگاهی گرامی،
    شعر خوبی ست آفرین
    اگر به جای رقصاندن رقصیدن بیاورید شعر بی نقص تر میشود (خیال رقصیدن دارند، می رقصانمشان..) البته این نظر منست
    در پناه خدا باشید
    سلام مارا به آبشارهای دلنشین شوشتر برسانید
    🍃🌸🌸🌸

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 18, 1398

      درودها گل بانو
      خرسندم از دیدارتان و شادم از بند اول گفتارتان
      چون بند دوم واژه نیامد بند سوم را رقصاندن آوردم بدلیل ها در بند دوم بند سوم رقصیدن نیوردم
      و بند سوم چون رقصاندن است بند چهارم باز میرقصانمشان آوردم
      اما گفته شما صحیح است رقصیدن لطمه ای نمیزد به شعر
      ممنونم از نظرتون و این کنگاش خوشحال میشم هر بار نظر و نقدی داشته باشید روی هر نوشته ام تا پیشرفت کنم
      شاد باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا