🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آه و آرزو

(ثبت: 232636) مهر 27, 1399 
آه و آرزو

 

خیره به کُنج دوربین
با کلی آرزو
با کلی آه از این لحظه و زمان…
خدایا
به چه می اندیشد، جز من؟

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود بر همشهری شاعرم🌹🌹🌷

    • درودها
      ممنونم از حضور گرمت
      حتما مهمان احساس و افکارت خواهم شد
      شادزی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا