🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آیت عشق

(ثبت: 1779) خرداد 31, 1395 

ای تودرعرفان جلال الدین وعلمت بوعلی

نام تو ، نام پیمبر ، درخصایل چون علی

 

گرچه درپیکاردشمن محکم وکوبنده ای
آیت زیبای عشقی درتو نورش منجلی

 

ماجد

در سالگرد شهادتش،

یاد و خاطره دکتر چمران گرامی باد