🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آیه ی ربنا

(ثبت: 262306) مرداد 4, 1402 

تو را می شناسم تو ای بهترین آشنایم
ندیم ِ شب و روز ِ غربت قنوت ِدعایم

همیشه درت بوده دریای امید ورحمت
همیشه تو بودی میانِ شکستن عصایم

تو ای آنکه در عاشقی گوی سبقت ربودی
تماشا بکن در مرورت گرفته صدایم

فدای نگاهی که بر آشنایی نمودی
مرا می شناسی همان آشنای گدایم

قسم بر خدایی که دادی براهش سر و جان
نفس در نفس در رهت عاشقی جان فدایم

علی گونه هر دم گره از دلم می گشایی
حسینی شده یا حسین آیه ی ربّنایم

 

طلعت خیاط پیشه

 

 

 

نظرها 11 
  1. طارق خراسانی

    مرداد 4, 1402

    همیشه درت بوده دریای امید ورحمت
    همیشه تو بودی میانِ شکستن عصایم

    سلام و هزاران درود بر طلعت خدا

    بسیار عالی ست
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. علی معصومی

    مرداد 4, 1402

    اگر سمت آزادگی را ببندند
    چه سودی کند زندگانی برایم

    تو هم رهرو راه درد آشنای بهاری
    بیا ای گذشته ز جان پا به پایم
    ♤♤♤
    درودهای فراوان
    بانو خیاط پیشه ارجمند

  3. معین حجت

    مرداد 4, 1402

    درود بر بانوی خوش اندیشه ی دیار کریمان …
    التماس دعا👏👏👏💐💐💐

  4. عادل دانشی

    مرداد 4, 1402

    درود بر شما
    بسیار زیبا و دلنشین سرودید
    طاعات و عباداتتان مقبول درگاه احدیت🌸🌷🌹

  5. مرداد 5, 1402

    درودها

    🥀🥀🥀

  6. شیما رحمانی

    مرداد 5, 1402

    درودها بانو طلعت پیشه🌹🌹🌹🌹

  7. برهان جاوید

    مرداد 5, 1402

    درود سرکار خانم خیاط پیشه گرامی
    دستمریزاد
    اثری فاخر و ارزشمند رقم زدید
    🌺🌺🌺👏👏👏

  8. فیروزه سمیعی

    مرداد 5, 1402

    درودتان باد مهربانوی ادیب و گرانقدرم 💗
    دلنشین و موزون سروده اید♥️
    زنده باد 👏👏👏👏

  9. شیدا شهبازی

    مرداد 6, 1402

    سلام و درودبسیار زیباست👏👏💐

  10. نسرین حسینی

    مرداد 11, 1402

    درود برشما بانو خیاط پیشه عزیر وگرامی
    دستمریزادتان
    اثری فاخر و ارزشمند قلم زدید
    🌺🌺👏👏👏

  11. مهدی سیدحسینی

    مرداد 19, 1402

    درود مجدد
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا