🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از روی نی نوای تو شد سوره ای غریب

(ثبت: 272) آذر 3, 1394 
از روی نی نوای تو شد سوره ای غریب

از روی نی نوای تو شد سوره ای غریب
افتاد در گلوی تو دلشوره ای غریب

سهم خدا شدی که تو را مژده داده بود
آن شب که خنده می زدی از کوره ای غریب

یک کاروان مسیر زمان را ادامه داد
پشت سرت به قامت یک دوره ای غریب

از دشت سرخ خون سیاوش دمیده است
در ساحت سلاله ی مستوره ای غریب

من زینبم پیمبر یک آسمان شعور
حالا بخوان برای دلم سوره ای غریب
جابر ترمک

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):