🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از عشق

(ثبت: 239531) خرداد 12, 1400 

 

این شاعر بیچاره پریشان شده از عشق
چشمان تو را دیده و حیران شده از عشق

غیر از تو دگر هیچ هوایی بسرش نيست
دیوانه و سر گشته و گریان شده از عشق

پیمانه به پیمانه ز خمخانه ی چشمت
بر هم زده و بر سر پیمان شده از عشق

مفعول به هم بافته بر وزن جمالت
بسیار غزل گفته و نالان شده از عشق

مجنون صفتی در پی آهوی دو چشمت
ترک وطن و سوی بيابان شده از عشق

نالد چو نفیر نی و سوزد ز فراقت
سوزنده تر از نای نیستان شده از عشق

بیمار دو چشمت شده و تاب ندارد
گویند که او بی سر و سامان شده از عشق

روزی که گرفتار غمت شد دل ( عارف )
چون زورق بشکسته به طوفان شده از عشق

شاعر : انصاری(عارف) ۲۶/۲/۱۴۰۰

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    خرداد 12, 1400

    سلام حضرت انصاری عزیز

    به وبسایت شعر پاک خوش آمدید 🌹

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🍃

    • عباس انصاری (عارف)

      خرداد 12, 1400

    • عباس انصاری (عارف)

      خرداد 12, 1400

      سلام وعرض ادب استاد خراسانی گلم ..سپاسگزارم عزیز
      از دعوت وزحمات شما بی نهایت سپاسگزارم …خوشحالم که در جمع شما وفرهیختگان سایت وزین شعر پاک هستم ..در پناه حضرت دوست مانید ..انصاری عارف

  2. نسرین حسینی

    خرداد 12, 1400

    درودوعرض ادب استاد انصاری گرانقدر
    خیرمقدم میگم

    قلمتون مانا برقرار باشید 🍃🌺🍃🌺

    • عباس انصاری (عارف)

      خرداد 12, 1400

      سلام وعرض ادب بانو حسینی
      سپاسگزارم بانوی مهر
      در پناه حق مانید
      انصاری

  3. حسن نبی

    خرداد 12, 1400

    بسیار عالی ، مثل همیشه🌹🌹

  4. کبری محمدی

    خرداد 12, 1400

    مفعول به هم بافته بر وزن جمالت
    بسیار غزل گفته و نالان شده از عشق🌹👏👏🌹

    سلام
    غزلی دلنشین و خوش آهنگ خواندم
    قلم تان استوار و همیشه نویسا
    پاینده باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • عباس انصاری (عارف)

      خرداد 14, 1400

      سلام وعرض ادب بانوی فرهیخته محمدی ..سپاس از حضور سبزتان
      از لطف بی کران شما بی نهایت سپاسگزارم مهر بانو
      در پناه حق مانید …انصاری

    • عباس انصاری (عارف)

      خرداد 14, 1400

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا