🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 استقبال

(ثبت: 3857) فروردین 27, 1396 

هیچ کس به من نگفت

قلبت را بیرون نکش

قلبت را بیرون نگذار

وگرنه

برای آمدنت اصرار نمی­ کردم

و با این جشن تولد مختصر

به استقبال ­ات نمی­ آمدم

 

نظرها 10 
  1. فاطمه اکرمی

    فروردین 27, 1396

    درودها بانو جان

    . زیبا و دلنشین سروده اید

    ماندگار باشید

    • آرزو نوری

      اردیبهشت 3, 1396

      سلام عزیزم. ممنونم

  2. مينا امينی

    فروردین 28, 1396

    درود مهربانو

    مانا باشید و موفق

    • آرزو نوری

      اردیبهشت 3, 1396

      سلام خانم امینی عزیز. سپاس

  3. فروردین 28, 1396

  4. طارق خراسانی

    فروردین 28, 1396

    سلام آرزوی عزیز

    جز زیبا و عالی چه می توان گفت؟

    در پناه خدا شاد زی

    • آرزو نوری

      اردیبهشت 3, 1396

      سلام استاد. سلامت باشید. ممنونم

  5. حسن گائینی

    فروردین 28, 1396

    بسیار زیباست ارجمند

    • آرزو نوری

      اردیبهشت 3, 1396

      سلام. ممنونم از لطفتون

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا