🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 استقلال

(ثبت: 215140) شهریور 30, 1398 

بهترین آزادیِ دنیا را
ایران دارد
میدان آزادی!

#محمدرضا_نعمت_پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 30, 1398

    سلام و درود

    خدا را شکر میدان آزادی را داریم!

    اندک اندک جمع مستان می رسند

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👏🌿

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 30, 1398

      درود بر شما
      سپاسگزارم از لطف و مهرتان
      بهترینها نصیبتان از روزگار
      در پناه حق

  2. جواد مهدی پور

    شهریور 30, 1398

    سابق بر این مسیر از انقلاب به میدان آزادی بود

    ولی خیلی ها این روز ها از میدان آزادی به انقلاب می روند و از آزادی گذر میکنند و می گویند آزادی نیست !

    درود بر شما جناب نعمت پور عزیز

    زیبا سرودید

    لذت بردم

    💐💐💐

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 30, 1398

      درودها جناب مهدی پور
      امیدوارم همیشه پذیرای حضور گرمتان باشم
      حضورتان باعث خوشحالیست
      در پناه حق

      🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا