🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اسکیزوفرنی

(ثبت: 4542) مرداد 9, 1396 

ماه فهمیده امشب اینجایی، رفته از آسمان و جیم زده

روی ویترینِ کهکشان را ابر پرده ی مشکیِ ضخیم زده

ماهِ من سبزه زارِ گیسو را روی صحرای سینه افکنده

گونه را سرخِ آتشین کرده و به لبها رُژِ حجیم زده

جلوه ی تازه ای به لبخندش داده برقِ نگینِ نصب شده-

در فضاهای خالیِ بینِ دّرِ دندانهای سیم زده

به تعالی رسانده بی پرده ، پره ی بینیِ بلورین را

دست بر کارِ رفع ایراد از خلقتِ خالقِ رحیم زده

*

تختِ خوابم کنار پنجره است سیب سرخ و انار می چینم

از نگاهِ لطیف و مغرورِ این پرستارهای بیم زده

… و پرستار را بغل کردم چون شبیه تو بود لبخندش

چونکه مثلِ تو پشتِ گوشش را تتوی بستنیِ کیم زده

*

تابلوی کنار تختم را یک پرستارِ مرد آورده …

بخشِ اعصاب زیر اسمم را ” مشکلِ روحی وَخیم ” زده !

 

مهدی صادقی مود