🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اسیر

(ثبت: 228488) مرداد 2, 1399 

– اسیر:

چه توفیری دارد
در شکلِ اسارتم
–لباس سفید،
یا راه راه!؟
وقتی،،،
تن پوشِ روزهایم،
— سیاه‌ست!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 2, 1399

    سلام و درود
    لطفا در رأی گیری کارگاه ششم سایت
    هم شرکت بفرمایید:

    http://sherepaak.com/229680/—-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا