🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار هاشور ۴۲

(ثبت: 260310) خرداد 6, 1402 

(۱)
آه آزادی، آزادی:
به دنبالِ تو
یک نفس خواهم دوید!

 

(۲)
نی‌لبک می‌زند و،
هی می‌کند
گوسفندان و آرزوهایش را
–چوپانِ کوچک!

 

(۳)
در میدانِ نبرد
درخت سرو
هنوز پا برجاست.

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 6, 1402

    احسنت بسیار زیبا سروده اید
    👏👏👏👏💐🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا