🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار هاشور ۴۳

(ثبت: 260484) خرداد 11, 1402 

(۱)
جوخه‌ی اعدام؛
در خوابی آشفته
به تفنگش تکیه داده‌ست…
***
لعنت به:
–اطاعتِ کورکورانه!

 

(۲)
آه،
ای گاوِ سمینتال!
وقتِ نشخوار
به کدام سو شاخ می‌زنی؟

 

(۳)
رو به آسمان آبی خوابیده
–رازقی.
***
پهلو به پهلوی سبزه!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 11, 1402

    جوخه‌ی اعدام؛
    در خوابی آشفته
    به تفنگش تکیه داده‌ست…
    ***
    لعنت به:
    –اطاعتِ کورکورانه!

    زانا جان از صمیم دل درودت می گویم

    عالی ست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌👌🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا