🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار چکه ۰۱

(ثبت: 223883) اردیبهشت 14, 1399 

 

یک)
درخت خیالم
پر از آرزوهای کالِ تو

دو)
خیالم خیس
زیر باران تنهایی

سه)
آغوش گرم تو
پایان انجمادِ یک تنهایی

چهار)
خواب هایم یتیم
بی رویایِ تو

پنج)
خواب ابر
تشنگی بیابان

شش)
حنجره ی پنجره
صدای عاشقی من

هفت)
از بخت سیاهم
آسمانم اسیر تاریکی

هشت)
سکوتِ تو
شکستِ دیوار صوتی

نه)
در التهاب جنگ
چشمان صلح نابینا

ده)
از دندان های تیز طمع
پیرهن عاطفه تکه پاره

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

نظرها
  1. اکبر رشنو

    اردیبهشت 14, 1399

    سلام
    و
    دستمریزاد و🌺🌺🌺🌺🌺

    • سعید فلاحی

      اردیبهشت 17, 1399

      درود استاد رشنو گرام

      ممنونم از حضرتتان
      .🌹🌷🌸🌸❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا