🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار چکه ۰۴

(ثبت: 223885) اردیبهشت 16, 1399 

 

– تشنگی:
تشنه ام
به جرعه ای از شراب نگاهت.

– هیزم:
مشتی هیزم
نوادگان درخت

– پاییز درخت:
باران برگ ها
حاصل دوستی درخت و پاییز

– مترسک پیر:
مترسک پیر
شادی کلاغ‌ها

– برگ درخت:
برگ‌های پاییزی
اشک درختان

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_چکه
#چکه_کوتاه_ترین_شعر_ایرانی
@mikhanehkolop3
https://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametag

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 16, 1399

    🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      اردیبهشت 17, 1399

      درود بر شما.
      🌹🌷🌸🌸شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا