🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار چکه ۰۵

(ثبت: 223886) اردیبهشت 17, 1399 

 

– قانون تبر:
در قانون تبر
تر و خشک یک هیزم‌

– سکوت:
مرگ صدا
زیر آوار سکوت

– حیلت تبر:
ِتنِ زخمیِ درخت
زیر حیلت تبر

– تفنگ تنهایی:
شلیک سکوت
از تفنگ تنهایی

– مترسک پیر:
پیری مترسک
شادی کلاغ‌ها

– برگ درخت:
اشک درختان
برگ‌های پاییزی

– کتاب:
رونق بازار کتاب
توقف تورم جهل

– مرگ درخت:
تولد هر تبر
عزای درختان باغ

– آغوش تو:
آغوش گرم تو
پایان انجمادِ تنهایی

– پای باران:
جا پای باران
بر گونه های پنجره

– هراس درخت:
هراسِ درخت
از نگاه تبر

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_چکه

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 17, 1399

    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا