🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۱۷

(ثبت: 255030) دی 25, 1401 

(۱)

اشک،،،
احساس روانی‌ست؛
-شبیه رود!
و من،
با چشم‌های خشکیده
–دلسنگ!

 

(۲)

پرنده‌ای مغموم
بر درختِ کنج حیاط
می‌خواند،،،
–برای پیراهن‌های آویخته بر طناب!
امیدوارست
قلبی درونشان
در تپش باشد!.

 

(۳)

مانند تاک پیر حیاط
دلتنگی‌،،،
ریشه دوانده است؛
در من!
هر چه با داس می‌بُرم
باز جوانه می‌زند!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 25, 1401

    سلام گرانمهر

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌹❤️🌿

  2. صفا یغمایی

    دی 25, 1401

    درودبرشما عالیست
    🌺🌺🌺

  3. مهرداد مانا

    دی 25, 1401

    سومی از بقیه بهتر بود و موفق تر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا