🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۲۵

(ثبت: 256046) بهمن 19, 1401 

 

(۱)

جهان
با سوزنی در دست؛
می‌دوزد و می‌دوزد و می‌دوزد
–دهانم را…

 

(۲)

همیشه خسته بود؛
با مشکلاتِ بیشمار
اما،،،
متبسم!

 

(۳)

آرام وُ،
ایستاده، مُرده‌ام…
¤♡¤
رسم سروها
اینگونه‌ست!.

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

 

نظرها
  1. فاضله هاشمی

    بهمن 19, 1401

    بسیار زیبا سرودید مهربان 🌹

  2. درود برشما قلم زیبایی ست
    آرام و
    ایستاده،مرده ام….احسنت👌👌👌👏👏👏👏

  3. غلامحسین جمعی

    بهمن 19, 1401

    درودو سپاس بر استاد بزرگوارم جناب فلاحی عزیز

    دستمریزاد کوتاه های زیبا و درخوری هستند دوستشان داشتم
    🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا