🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۲۶

(ثبت: 256114) بهمن 21, 1401 

 

(۱)

شیرِ درونم،
به نعره است…
***
تنهائی‌ام،،،
شبیه آهوئی رمیده‌!.

 

(۲)

دمکراسی‌ی کاذب
دارد با بوق وقاحتش
غوغا می کند!

ما؛
در گوش‌هامان پنبه چپانده‌ایم!

 

(۳)

عقربه‌های ساعتم
زیر خروارها جرم و زنگ،
خواب رفته‌اند.
در خانه‌ای که چشم‌های تو طلوع نمی‌کند!.

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. زهرا آهن

    بهمن 21, 1401

    درود بر شما جناب فلاحی

    آسمان ادب پارسی از درخشش سعید فلاحی خالی نباد

    پاینده باشید🌷🌺🙏🍃

  2. طارق خراسانی

    بهمن 21, 1401

    سلذم و درود

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا