🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۳۵

(ثبت: 258128) فروردین 18, 1402 

(۱)
پروانه‌ی دلباخته؛
با جنونی عاشقانه،
خودش را به آتش شمع زد…
***
چه انتحار شجاعانه‌ای!

(۲)
من به تو نیاز دارم!
مثل:
[خوزستان]،
–به آب!

(۳)
کابوسِ خشکسالی،
گلوی “کارون” را می‌فِشُرَد..
***
آه خوزستان!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 18, 1402

    من به تو نیاز دارم!
    مثل:
    [خوزستان]،
    –به آب!

    عالی ست

    در پناه خدا 🌱❤️❤️👌👌👌👌👌❤️❤️🌱

  2. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 18, 1402

    احسنت بر شما
    👏👏👏💐🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا