🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۴۵

(ثبت: 260875) خرداد 21, 1402 

(۱)
نه دین،
نه جنگ،،
نه قانون،،،
آخر به چه چیز آدم می‌شوی؛ –
آی‌ی آدمی؟!

 

(۲)
دیشب،
“شب بوی” باغچه،
بانسیمِ شامگاهی می‌رقصید
***
امروز،
بادِ بی‌خبر
به هرزگی متهم‌ست!

 

(۳)
شهرزادِ من!
آمدنت، حکایت رویاهاست
کاش بودنت،
تکرارِ هزار و یک شب باشد!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا