🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۵۰

(ثبت: 261610) تیر 14, 1402 

(۱)
و ندید
کبوتر،
کلاغ خوشه‌چین صلح شده است.

(۲)
به وقت خواب شقایق
میان قیلوله‌ی زنبق
هراس داس می‌رقصد
به لای انگشتان پاییز

(۳)
میان تقویم پاییز
پشت خواب تاک؛
همه‌ی انگورها
باردار «شراب» شده‌اند!

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول علی محمدی

    تیر 14, 1402

    سلام و درودها
    زیبا و دلنشین
    مانا و تواناباشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا