🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۵۳

(ثبت: 262301) مرداد 4, 1402 

(۱)
تو،
پرنده بودی وُ،
وقتی فهمیدم
سال‌ها از کوچ‌ات می‌گذشت.

 

(۲)
دستم که گرفتی
انار‌ احساسم
ترک برداشت.

 

(۳)
اینجا،
همه تویی!
آنجا
کنارت تو
خدا کند که کس نباشد…

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 4, 1402

    اینجا،
    همه تویی!
    آنجا
    کنارت تو
    خدا کند که کس نباشد…

    سلام و درود

    عالی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. سینا دژآگه

    مرداد 5, 1402

    سلاو له زانا کوردستانی براگه‌ی کوردم
    شیعره‌کانت زور جوانن
    به‌خوشی بژیت🌺🌸🌺🌸

    • زانا کوردستانی

      مرداد 6, 1402

      سڵاو و ریزم هەیە لە خەزمەت جنابتان
      سەربەرزی و تەمن دریژیتان هیوادارم

  3. ناب سرا

    مرداد 6, 1402

    درود
    در خدمت شما هستم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا