🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اعجاز نور

(ثبت: 265137) آبان 8, 1402 
اعجاز نور

تو ای آسمانی ترین حس ِخاک
بیا در مداری دگر ریشه کن
بسوزان زمینی کلام ِ مرا
شکوفا گل ِ پاک ِ اندیشه کن
*****
منم مثل ِیک بوف ِکوری اسیر
ببامی که مخروب ِآواز ِ ماست
و در قاب پاییز این سر نوشت
رقم در رقم ختم ِ آغاز ِ ماست
*****
شدم کینه آلود تقدیر ِ خود
بیا باورم را تماشا بشو
به جادوی آن مرز ِ آلاله ها
شبی شوق ِ تکثیر ِ فردا بشو
*****
بخوان ای حضورت طنین شفق
برایم حدیثی ز نسل ِ شعور
بگو ایل ِ باران علمدا رِ توست
به پهنای رستن به اعجاز ُ نور
*****
سحر می شکوفد ز چشمان ِ تو
گذر گاه فجری صدایم بکن
منم کوله باری که جا مانده ام
در این شرم ِ ماندن دعایم بکن
*****

طلعت خیاط پیشه
طلای کرمانی

 

 

 

نظرها 12 
  1. عظیمه ایرانپور

    آبان 8, 1402

    درو د برر شما
    خیلی زیباست
    لذت بردم🌹

    • طلعت خیاط پیشه

      آبان 8, 1402

      خانم ایران پور عزیز
      سپاس از حضور ِ پر مهر شما
      ❤️🌸🌿🍃

  2. طارق خراسانی

    آبان 8, 1402

    سلام و درود طلعت مهر

    چه با شکوه
    چه قدر زیبا

    عالی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  3. معین حجت

    آبان 8, 1402

    درود بانو خیاط‌پیشه گرامی …
    دستمریزاد 👏👏👏💐💐💐

  4. رضا محمدصالحی

    آبان 8, 1402

    منم مثل ِیک بوف ِکور اسیر
    ببامی که مخروب ِآواز ِ ماست
    و در قاب پاییز این سر نوشت
    رقم در رقم ختم ِ آغاز ِ ماست

    درود بانو ، عالی 🌷🌷🌷

  5. سجاد پورخدایار

    آبان 9, 1402

    بسیار زیبا و دلپذیر بود،موفق باشید

  6. برهان جاوید

    آبان 9, 1402

    درود بر شما
    بسیار زیبا
    🌺🌺🌺👏

  7. زهرا وهاب

    آبان 10, 1402

    سلام و عرض ادب بانو بسیار زیبا بود دست مریزاد و خسته نباشید همه ی ابیات زیبا بود و این شاه بیت

    و در قاب پاییز این سر نوشت
    رقم در رقم ختم ِ آغاز ِ ماست

  8. مهدی سیدحسینی

    آبان 15, 1402

    درود خانم خیاط پیشه
    قلمتان نویسا 🌹🌹

    • غلامحسین جمعی

      آبان 16, 1402

      بخوان ای حضورت طنین شفق
      برایم حدیثی ز نسل ِ شعور
      بگو ایل ِ باران علمدا رِ توست
      به پهنای رستن به اعجاز ُ نور
      درود و سپاس بر استاد بزرگوار سرکار خانم خیاط پیشه به به زیبا و دوست داشتنی و قابل تامل و تفکر است این چاذپاره دستمریزاد عزیز
      🙏🙏🙏🙏❤️❤️❤️🙏🙏🙏

  9. مهدی سیدحسینی

    آذر 2, 1402

    درود مجدد🌹🌹

  10. درودهایم بیکران بر سرکار خانم خیاط پیشه. سروده گرانسنگ و زیبایی است. نبض قلمتان پر طنین بانو.
    👏👏💚👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا