🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 افاعیل

(ثبت: 266650) دی 11, 1402 
افاعیل

═════════════════════

مانندِ شمیســا شده‌ام دڪتــرِ تقطیع

حالا ڪہ خدا شاعرِ لبخندِ عروضےست!

═════════════════════

════════════
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے. هند. دهلے‌نو
════════════

 

 

نظرها
  1. صفا یغمایی

    دی 11, 1402

    درودبرشما سیدبزرگوار ودوست ارجمند
    احسنتم .
    موفق وسربلندباشید.
    🌺🌺🌺

  2. معین حجت

    دی 25, 1402

    درود …
    عالی‌ست 👏💐

  3. مينا امينی

    دی 25, 1402

    سلام هنرمند بزرگوار
    زیبا قلم زدید
    مانا باشید به مهر💐