🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 المثنّی

(ثبت: 244687) بهمن 1, 1400 

 

وطن
نامِ تک تک ما بود
خلیج فارس المثنّی نداشت

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 1, 1400

    سلام و درود و احسنت بر شما 🌹🌹🌹

  2. سیاوش آزاد

    بهمن 1, 1400

    سلام بر شما و زنده باد خلیج فارس همیشه فارس

  3. صفا یغمایی

    بهمن 1, 1400

    سلام و درود👏👏👏

  4. طارق خراسانی

    بهمن 1, 1400

    سلام دختر گلم

    عزیز بابا طارق
    به وجودت افتخار می کنم

    دوستان نمی دانند تو در چه وضعیتی چنین شعرهای اعجاب آور را می سرایی.
    کاش درد خریدنی بود
    می خریدیم شان یکجا
    به نقد جان

    در پناه خدا شاد زی دختر دلبندم 🌿👏👏👏👏👏👏👌❤️🌹🌿

  5. فاضله هاشمی

    بهمن 1, 1400

    سلام استاد سپاس از خورشید مهرتان
    شما خودتون درمانید
    سایتون مستدام😍😍😍🙏🌹❤️

  6. سلام فاضله جان ، آفرین عزیزم ،
    بسیار عالی سرودی👏👏👏🌼🌸🌼🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا