🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امشب تو ماهم می شوی؟

(ثبت: 2970) آذر 28, 1395 
امشب تو ماهم می شوی؟

     بگشا دری  باز آمدم

     در عاشقی با  سوز و با  ساز آمدم

     دل بر جمالت بسته ام، از غیر  ِ تو بگسسته ام

     لب بسته درمحراب ِیک راز آمدم

     در شوق  ِ پرواز آمدم

******

     دل خسته ام  دستم بگیر

     در شام  ِ ظلمت ها شدم حیران  اسیر

     ای آشنا با آه  ِ من ، از هر نظر دلخواه  ِ من

     سر می کشد از سینه ام  بغض  ِ کویر

     لب تشنه ام امشب امیر

******

     دیگر مرانم از درت

     ای آسمان در آسمان  بال و پرت

     گم کرده راهی می زند بر درب  ِ عشقت بی ریا

    مستم بکن با جرعه ای از ساغرت

     تا گل کنم در باورت

******

     گفتی پناهم می شوی

     در هر سفر تضمین  ِ راهم می شوی

     دیگر بریدم از خودم احساس  ِ پروازی بده

     در جنگ غم ایل و سپاهم می شوی

     امشب تو ماهم می شوی

******

طلعت خیاط پیشه

نظرها
  1. آذر 30, 1395

    درود بر شما

  2. قاسم پیرنظر

    آذر 30, 1395

    سلام گرامی خواهرم بانو خیاط پیشه بزرگوار  درودتان باد بسیار

    عالی بود هزاران درود بر جولان قلمتان مستفیض شدماشید 

    در پناه خدا باشید وشادکام ………………..

  3. نگار حسن زاده

    آذر 30, 1395

    درود بر شما بانو

    خوشحالم از قلم توانمندتون بهره مند شدم

    بسیار عالی

    موفق باشید

  4. مينا امينی

    آذر 30, 1395

    بسیار زیبا

    مانا باشید و موفق

  5. فاطمه اکرمی

    دی 9, 1395

    سلام جانان

    روزگارتون شاعرانه

    زیباس درود بر شما

    الهی همیشگی در پناه یزدان شاد و سلامت و شاعر باشید عزیزبانو

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا