🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امید

(ثبت: 233183) آبان 16, 1399 

– امید:

“امید”
— نوری‌ است”
(هر چند) کم‌سو؛
اما
برقش به چشم می‌آید.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    آبان 16, 1399

    🌹🌹🌹

  2. مينا امينی

    آبان 18, 1399

    سلام آقای فلاحی بزرگوار

    ممنونم از اشتراک گذاری

    قلمتان همواره سبز و نویسا

    مانا باشید به مهر
    💐🙏

  3. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    درود
    کوتاه خوبی بود 🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا