🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انتظار

(ثبت: 250954) شهریور 27, 1401 

 

ما منتظر حضور نوریم همه
بشکسته و پا بر لب گوریم همه

این ظلمت اگر بلند , اگر کوتاه است
ناپخته درون این حضوریم همه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 27, 1401

    سلام و درود
    💐💐💐🌿🙏

  2. فریبا نوری

    شهریور 27, 1401

    ناپخته درون این حضوریم همه

    درودها جناب مروج همدانی گرانقدر

    روز شعر و ادب فارسی بر شما مبارک 🌷🌷🌷

    • مصطفی مروج همدانی

      شهریور 27, 1401

      هزاران سپاس
      بنده خدمت شما گرانمهر نیز تبریک عرض می کنم
      ممنونم از لطف شما
      به مهر الهی رستگار باشید و شادمان

  3. صفا یغمایی

    شهریور 27, 1401

    سلام وآفرین برشماجناب همدانی عزیز
    زیبابود.
    روزشعروادب فارسی مبارکتان.
    🌺🌺🌺

  4. عظیمه ایرانپور

    شهریور 27, 1401

    درود بر شما
    و قلمتان
    تلخ و زیباست🍃

    • مصطفی مروج همدانی

      شهریور 27, 1401

      هزاران سلام و درود تقدیمتان
      لطفتان جاریست
      بهترینها را برایتان از درگاهش آرزومندم🌺🌷🌹💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا