🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انگشتِ اشارهٔ لوکیشنِ هیس!

(ثبت: 259014) اردیبهشت 12, 1402 
انگشتِ اشارهٔ لوکیشنِ هیس!

مُبلی که جنـــازه‌‌اش خیابان‌زده شد

هم‌صحبتِ سطلِ شهرِ بحران‌زده شد

با لیسِ سگ و گربه به قبــرِ صبرش

مرگ آمد و سُوتِ خطِّ پایان زده شد

ـــــــــــــــــــــــ
سیّد محمّدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ