🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اولین واژه«روز معلم»

(ثبت: 259169) اردیبهشت 13, 1402 

 

اولین واژه
حک شده ای بر قلبم
آسمان
قلب مرا میفهمد
آب
آیینه
برسم بر عشق
بنویسم از تو
«روز معلم»

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 13, 1402

    سلام فاضله جان

    کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

  2. غلامحسین جمعی

    اردیبهشت 13, 1402

    درود و سپاس بزرگوار دستمریزاد زیبا و به روز است 🙏🙏🙏🙏🙏

  3. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 13, 1402

    سلام و درود و سپاس تان

  4. شیدا شهبازی

    اردیبهشت 14, 1402

    اولین بار
    مهر را
    چشمان تو هجی کرد
    بر برهوت نادانی
    هزار جوانه ی عشق
    رویید
    برتن کاغذ

    زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا