🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها
  1. حامد علی بیگی

    بهمن 9, 1395

  2. در ایستگاه انتظار
    یک زخمم
    پیاده میشود
    صدزخمم
    سوار
    چه تونل بی انتهاییست غربت
    اصل شعر اینجوری بود

  3. مهران اسدپور

    بهمن 10, 1395

  4. محمد اشکان رجبی

    بهمن 10, 1395

  5. جواد مهدی پور

    بهمن 10, 1395

    درود بر شما استاد دولتی عزیز

    سر بلند باشید به مهر

  6. زهره خسروی

    بهمن 10, 1395

    سلام

    واقعا همینه که شما گفتین

  7. غزل آرامش

    بهمن 10, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا