🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 10 
  1. نگار حسن زاده

    بهمن 11, 1395

    درود بر شما جناب درویش گرامی

    کوتاه بسیار بسیار زیبایی بود و تصویر ملموس و جذابی داشت

    موفق باشید

  2. جواد مهدی پور

    بهمن 11, 1395

    سلام و عرض ادب محضرتان استاد دولتی نازنین

    به به

    به این همه هنر آسمانی که دارید

    هنر زیبا ی خط و شعر

    خوش بحالتان که صاحب اینهمه هنر دل انگیز هستید

    زنده باشید به مهر

    خیلی علاقه دارم به هنر قشنگ خط و خطاطی

    گاهی تمرین هایی دارم

    کاش فرصتی بود در محضرتان خط می آموختم

  3. روح الله اصغرپور

    بهمن 15, 1395

    باز که تو پیدات شده

  4. فاطمه اکرمی

    بهمن 18, 1395

    سلام و درود. 

    زیبا و پر معنی

    الهی دایره قسمتتون. با نگاه یزدان 

    پرنور و. روشن باد

  5. فاطمه اکرمی

    بهمن 18, 1395

    سلام و درود. 

    زیبا و پر معنی

    الهی دایره قسمتتون. با نگاه یزدان 

    پرنور و. روشن باد

  6. محمدرضا جعفری

    اسفند 1, 1395

    درود ستاد گرانقدر…..عالی ست / موفق باشید ان شاالله تعالی ……..

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا