🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 این‌بار نه

(ثبت: 212306) مرداد 1, 1398 

 

بعد از این، شب‌ تا سحر باغصه‌‌ات بیدار، نه
چشم‌‌ من در انتظارت بر در و دیوار، نه

من به دین چشم تو ایمان کامل داشتم
این مسلمانی ولی با کعبه‌ی بُـت‌دار، نه

زندگی بخشیده بودی با تپش‌های دلت
با تب عشق تو می‌مُردم ولی این‌بار، نه

هرچه از دستت کشیدم، عشق معنا کردمَش
“بعد ازاین‌تنهاشدن عشق‌است، اماخوار، نه”

بعد از این دیگر نمی‌گیرم سراغ عشق را
بودنش را دوست دارم، با چنین اصرار، نه

گرچه عمری دل رَکب می‌خورد از دستان تو
بعد از این خِفَت کشیدن از جنابِ یار، نه

عاقبت شاید که روزی دل هوای عشق کرد
دل سپردن بر چنین دلدارِ پر آزار، نه

بهاره کیانی

 

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌