🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 این حسین کیست (تضمین)

(ثبت: 2590) مهر 18, 1395 
این حسین کیست (تضمین)

نورعشقي ابدي جان همه پروانه اوست
طعم  شيرين حقيقت، ته پيمانه اوست
مردي و معرفت از شيوه مردانه اوست
جان به قربان سري كه سرجانانه اوست

“اين حسين كيست كه عالم همه ديوانه اوست
اين چه شمعي ست كه جانها همه پروانه اوست”

آن يگانه علوي، آن كه شهي دادگر است
او سرش برسر ني از ستم فتنه گر است
گرچه ازداغ غمش شاه وگداخون جگر است
وصف حالش بزبان، شورو نواي دگر است

“هركجا مي نگرم نور رخش جلوه گر است
هر كجا مي گذرم  جلوه ي مستانه اوست”

پير و برنا  به دل از  ، مهر و ولايش دارد
رو سوي خاك پر از عشق و بلايش دارد
جا نب  گنبد   زيباي   طلايش  دارد
گويي اكنون پي پاسخ به صلايش دارد

” هر كسي ميل  سوي  كرببلايش دارد
ما ندانيم  چه سري است كه درخانه اوست”

ماجد  94/8/5

نظرها
    • سلام و عرض ادب

      درود بر شما و سپاس از حضورتان

      برقرار باشید ان شاالله

  1. طلعت خیاط پیشه

    مهر 19, 1395

    • سلام و عرض ادب بانو

      درود بر شما و سپاس از حضورتان

      برقرار باشید ان شاالله

  2. مينا امينی

    مهر 23, 1395

    مانا باشید هنرمند عزیز

    • سلام و عرض ادب

      درود بر شما و سپاس از حضورتان

      برقرار باشید ان شاالله

  3. فاطمه اکرمی

    آذر 3, 1395

    سلام. و درود مهربان

    خیلی دلنشین

    زیبا شاعرانه باد لحظه هاتون

    مهربان داداشیم

    همیشه مانده گار باشید 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا