🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای دوست

(ثبت: 3363) بهمن 25, 1395 

گله دارم زتو بسیار ای دوست

مرا کمتر بده آزار ای دوست

تمنایی به غیر از این ندارم

نقاب از چهره ات بردار ای دوست

محمدعلی ساکی