🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای روزهای کودکی!

(ثبت: 5401) بهمن 7, 1396 
ای روزهای کودکی!

هـر شب کنـــار جعبـه ی اسباب بازی ها

در جستجـــوی روزهــــای کودکی هایم

پیــری اگـر رخصت دهد از زندگی بیزار

هر لحظه مــی میــرم برای کودکی هایم

خواهم شما را بوسه باران کرد بی تردید

ای روزهـای کودکی! ای کاش برگردید