🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای شب

(ثبت: 3095) دی 22, 1395 

ای  شب

………………….

ای شب تو چرا سحر نداری
جز شومی ودردسرنداری

تندیس شقاوتی و از جور
البته که دست برنداری

گلخنده ی رازقی نبینی
جزخار عبوس بر نداری

دریای وسیع قیرگونی
جز وحشت دل ثمر نداری

گرداب غمی و گور خورشید
بیرونتر از این گذر ندا ری

درکام بشر شرنگ ریزی
بیچاره ای و هنر نداری

…………………………………………